مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 05:402019-11-06سياسي

پنج عادت پسندیده برای پیشگیری و کاهش دردهای مزمن


فرهنگ سلامت در معنای ساده یعنی خودمان مراقب سلامتی خودمان باشیم و اگر این تفکر بعنوان یک عادت اجتماعی و فرهنگ عمومی در میان افراد یک جامعه رواج یابد می توان شاهد یک جامعه سالم و پویا بود.

- فرهنگ سلامت در معنای ساده یعنی "خودمان مراقب سلامتی خودمان باشیم" و اگر این تفکر بعنوان یک عادت اجتماعی و فرهنگ عمومی در میان افراد یک جامعه رواج یابد می توان شاهد یک جامعه سالم و پویا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهنگ عمومی به معنای فرهنگ غالب و گسترده ای است که در میان عموم جامعه رواج دارد و حوزه ای از عقاید، ارزش ها، جلوه های احساسی و هنجارهاست که اجبار اجتماعی غیر رسمی از آن حمایت می کند و فراتر از گروه ها و اقشار خاص در کلیت جامعه مورد قبول است.

بدلیل اهمیت این موضوع، 14 آبان ماه در تقویم ملی ایران به نام روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است.

در همین راستا، دکتر سیروس مومن زاده - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته دردشناسی، پیرامون ترویج عادت های پسندیده در پیشگیری از بروز دردهای مزمن در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و برنامه های وزارت بهداشت در ارتقاء سلامت جامعه، گفت: حمایت از بیماران در هنگام درد و بیماری و بهبود سلامت جامعه بر عهده وزارت بهداشت بعنوان متولی اصلی و برخی از وزارتخانه ها و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج عادت پسندیده برای پیشگیری و کاهش دردهای مزمن

پنج عادت پسندیده برای پیشگیری و کاهش دردهای مزمن