مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-06ورزشي

استقلال برد خود را باید مدیون اشتباهات اسکوچیچ بداند


یک کارشناس فوتبال با بیان این که استقلال باید برد خود را مدیون اشتباهات دراگان اسکوچیچ به دلیل استفاده از بازی بدون استراتژی و منطقی و اشتباه فاحش دروازه بان این تیم بداند، - ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان این که استقلال باید برد خود را مدیون اشتباهات دراگان اسکوچیچ به دلیل استفاده از بازی بدون استراتژی و منطقی و اشتباه فاحش دروازه بان این تیم بداند، گفت: کادرفنی صنعت نفت آبادان باید در تفکرات خود تجدید نظر کند.

عبدالرضا شاه غریب در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شکست سنگین 5 بر صفر نفت آبادان برابر استقلال تهران، اظهار کرد: این بازی تجربه تلخی برای صنعت نفت برابر استقلال بود.

اما نکته بسیار مهم این است که استقلال باید برد خود را مدیون اشتباهات دراگان اسکوچیچ به دلیل استفاده از بازی بدون استراتژی و منطقی و اشتباه فاحش ناصر سالاری دروازه بان این تیم بداند.

سوال من این است که آیا اسکوچیچ از اشتباهات فاحش سالاری در این دیدار می گذرد و عدالت را رعایت می کند؟ اسکوچیچ در مورد محمد دریس دیگر دروازه بان این تیم که در بازی با پرسپولیس یک گل دریافت کرد،اعتقاد داشت که اشتباه از سوی دریس است و او را نیمکت نشین کرد.

آیا اکنون نیز عدالت را رعایت می کند و سالاری را هم مانند دریس تنبیه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال برد خود را باید مدیون اشتباهات اسکوچیچ بداند

استقلال برد خود را باید مدیون اشتباهات اسکوچیچ بداند