مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 05:562019-11-07سياسي

بدرقه و بیعت مردم نکا و شرق مازندران با امام جمعه سابق، مردی از تبار سادگی


با انتخاب حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امام جمعه سابق شهرستان نکا به سمت نماینده جدید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از سوی مقام معظم رهبری، - مردم شهرستان نکا و شرق مازندران، امام جمعه سابق خود را با خاطره ای خوش بدرقه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، تغییرات همواره وجود دارد و هیچ شغل، حرفه و سمتی از این تغییرات مبرا نیست و این بار هم آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندارن و امام جمعه ساری، به دلیل بیماری استعفا داده و حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از سوی رهبری انتخاب و معارفه می شوند.

خانواده و بیت آیت الله محمدی لایینی از جمله خاندان و بیوت سرشناس شهرستان نکا از منطقه لایی بخش هزارجریب این شهرستان هستند و محبوبیت آنان در بین مردم، کم نظیر و شاید بی نظیر است.

بیت آیت الله محمدی لایینی، از بیوت سرشناس، مردم دار و گشاده رو در بین مردم منطقه و استان است که ساده زیستی آنان زبان زد عام و خاص است و در این بین حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، مردی از تبار سادگی است که کمتر نمونه ای برای ایشان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه و بیعت مردم نکا و شرق مازندران با امام جمعه سابق، مردی از تبار سادگی

بدرقه و بیعت مردم نکا و شرق مازندران با امام جمعه سابق، مردی از تبار سادگی