مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 15:022019-11-07سياسي

ضرر پرورش دهندگان با حذف سیستم نظارت کیفی از مزارع میگو چوئبده


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حذف سیستم نظارتی کیفی از مزارع پرورش میگو در چوئبده سبب شد تا پرورش دهندگان با ضرر جدی از بابت بروز بیماری لکه سفید مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل مختار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه صید، صیادی و آبزی پروری شهرستان که با حضور رییس کل شیلات کشور در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، خطاب به رییس کل شیلات کشور اظهار کرد: در هفتم مهرماه امسال با حضور نمایندگان از صیادان و اتحادیه ها در حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره موارد مختلفی از جمله طرح های آبزیان صحبت کردیم که وزیر بر حمایت جدی و توسعه آبزی پروری در آبادان قول دادند.

وی افزود: با توجه به توسعه آبزیان اعم از ماهی و میگو به شکل گلخانه ای که به صورت پایلوت در نقاطی از کشور اجرا شد و نتایج خوبی نیز در پی داشت، این مورد به عنوان مشاغل خانگی می تواند در شهرستان آبادان نیز اجرایی شود، ضمن اینکه آبزی پروری گلخانه ای به شیوه صنعتی نیز در کنار سایت پرورش ماهی و میگو قابل اجرا است، اجرای این طرح می تواند هزینه ها و ضررهای پرورش دهندگان را جبران کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کانال های زهکشی و آب به سبب طرح پرورش آبزیان در چوئبده سال هاست رها شده و نیاز به لایروب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر پرورش دهندگان با حذف سیستم نظارت کیفی از مزارع میگو چوئبده

ضرر پرورش دهندگان با حذف سیستم نظارت کیفی از مزارع میگو چوئبده