مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:112019-11-08حوادث

پاکسازی دودکش ها


شهروندان پیش از روشن کردن بخاریها ، مسیر خروجی دود کش ها را پاکسازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت اعلام کرد : با توجه به سرد تر شدن هوا و نیاز به راه اندازی بخاری ها ؛ شهروندان پیش از روشن کردن بخاری و یا شومینه ، از باز بودن مسیر خروجی دودکش مطمئن شوند.

شهرام مومنی با اشاره به علایم گازگرفتگی شامل سردرد ، سرگیجه ، تهوع ، استفراغ ، حالت بیهوشی وتشنج گفت : هر گونه تغییر فیزیکی شامل فرسودگی ، شکستگی و لانه گذاری پرندگان که سبب مسدود شدن مسیر خروجی دودکش بخاری و شومینه می شود باید پیش از راه اندازی وسایل گرمایشی برطرف شود.

وی با تاکید بر استفاده از دودکش های استاندارد افزود : متاسفانه استفاده از آب گرمکن و یا بخاری های مستعمل و بدون دودکش بیشترین علت مسمومیت در خانه ها است ، به شهروندان توصیه می شود به بازبودن مسیر خروجی دودکش ، تعمیر و یا سرویس وسایل گرمایشی توجه داشته باشند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت همچنین گفت : آتش نشانان رشت در 7 ماه گذشته در 3 هزار و 33 عملیات هزار و 347 آتش سوزی را مهار کردند و در770 مورد حادثه به نجات حادثه دیگان شتافتند و در 916 مورد نیز خدمات ایمنی ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی دودکش ها

پاکسازی دودکش ها