مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:172019-11-09بين الملل

تشدید تنش در هنگ کنگ با دستگیری قانونگذاران حامی اعتراضات و مرگ یک معترض


در حالی که تجمعات معترضان هنگ کنگی در بیست وچهارمین هفته اعتراضاتشان همچنان ادامه دارد، مرگ یکی از معترضان مجروح در بیمارستان و اعلام دستگیر شدن چند قانونگذار حامی اعتراضات به تنشها در این دولتشهر هر چه بیشتر دامن زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری رویترز، معترضان هنگ کنگی در ضمن ادامه تجمعاتشان در روز جمعه، برنامه ریزی کرده اند تا امروز(شنبه) و فردا نیز مجدداً برای بیست وچهارمین تعطیلات آخر هفته متوالی در این دولتشهر تجمعات اعتراضی خود را از جمله در مراکز خرید سراسر این منطقه برپا کنند.

معترضان مخالف دولت هنگ کنگ در عین حال خواستار برپایی یک اعتصاب سراسری در روز دوشنبه در این منطقه شده و از مردم خواسته اند تا جلوی خدمات سیستم های حمل ونقل عمومی را بگیرند.

با این حال این فراخوان های معترضان هنگ کنگی در هفته های گذشته عملی نشده است.

از سوی دیگر، معترضان تجمعی را که قصد داشتند امروز به مناسبت سی امین سالگرد فرو ریختن دیوار برلین برگزار کنند به تاخیر انداختند اما یک تجمع دیگر آنها با عنوان تجمع حمایت از کشته ها انتظار می رود عصر امروز با تمرکز بر مطالبات تظاهرکنندگان در راستای برگزاری انتخابات با اعمال حق رای همگانی در هنگ کنگ برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش در هنگ کنگ با دستگیری قانونگذاران حامی اعتراضات و مرگ یک معترض

تشدید تنش در هنگ کنگ با دستگیری قانونگذاران حامی اعتراضات و مرگ یک معترض