مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:312019-11-09اقتصادي

مشکل خودروسازی نه تحریم بلکه مدیرانی است که با رابطه آمده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، داوود چراغی در مصاحبه با رادیو با تاکید بر اینکه سیاست های صحیح موجب بروز کارکرد های درست اقتصاد خواهد شد، عنوان کرد: - یک کارشناس اقتصادی گفت: با وجود قوانین، مقررات و سیاست های نادرست اقتصادی در کشور و مدیران خودروسازی که عمدتا با رابطه بر روی کار می آیند، حتی اگر تحریم هم وجود نداشت، پیشرفتی در این صنعت نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، داوود چراغی در مصاحبه با رادیو با تاکید بر اینکه سیاست های صحیح موجب بروز کارکرد های درست اقتصاد خواهد شد، عنوان کرد: برنامه ریزی اقتصادی باید در سه حوزه سیاست های کلان اقتصادی، قوانین، مقررات و دستورالعمل های شکل گیری و گسترش کسب و کار ها و نظارت پیگیری شود.

وی مشکل اساسی در زنجیره تامین و عرضه محصولات تولید داخل را در بخش بازرگانی دانست و اظهار کرد: از آنجایی که فضای کسب و کار در حوزه عرضه، عمدتا انحصاری است و شبکه های توزیع مدرن وجود ندارد، فضا هایی در زنجیره تامین ایجاد شده است که دلالی، سفته بازی و کلاهبرداری سود آور کرده است.

استادیار موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صمت اضافه کرد: در این فضای انحصاری و دلالی، افرادی که اقدام به تولید می کنند با شکست مواجه می شوند، چون با وجود کوچک و سنتی بودن فضای خرده فروشی در کشور، امکان حضور گسترده و رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خودروسازی نه تحریم بلکه مدیرانی است که با رابطه آمده اند

مشکل خودروسازی نه تحریم بلکه مدیرانی است که با رابطه آمده اند