مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-09سياسي

رویکرد دانشگاه ها باید رفع مشکلات صنعت و تولید کشور باشد


وزیر علوم با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور که در تحریم امکانات و تجهیزات صنعتی و فناورانه قرار داریم، ظرفیت دانشگاه ها سرمایه بزرگ کشور است، - گفت: دانشگاهیان و محققین باید فعالیت خود را در جهت رفع مشکلات تولید و صنعت کشور قرار دهند.

منصور غلامی صبح امروز در حاشیه افتتاح از پروژه های عمرانی دانشگاه قم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: هدف سفر امروز به قم، افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه های دولتی و نشست با هیئت رییسه دانشگاه های قم است که در دانشگاه قم دو مجموعه افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی شد.

وی افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب دانشگاه قم جهت تامین آب مورد نیاز فضای سبز دانشگاه امروز افتتاح شد که کار بسیار ارزشمندی بود، همچنین مجموعه خوابگاه های متاهلی در دانشگاه قم ویژه دانشجویان نخبه و محقق که با کمک خیرین احداث شده بود، مورد افتتاح قرار گرفت و در اختیار محققین متاهلی قرار خواهد گرفت که پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز استان را به انجام می رسانند، بناست این پروژه گسترش پیدا کند که در افزایش رفاه دانشجویان بسیار اثرگذار است.

وزیر علوم بیان کرد: همچنین مجموعه فرهنگی و رفاهی خواهران دانشگاه قم که بناست با کمک خیرین احداث شود، امروز کلنگ زنی شد که امیدواریم به زودی این مجموعه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دانشگاه ها باید رفع مشکلات صنعت و تولید کشور باشد

رویکرد دانشگاه ها باید رفع مشکلات صنعت و تولید کشور باشد