مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:312019-11-09سياسي

ظرفیت بندری هرمزگان باید سهم بیشتری در رسانه ها داشته باشد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: ظرفیت عظیم بندری استان هرمزگان باید سهم بیشتری را در رسانه های سراسری به خود اختصاص دهد.

- ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: ظرفیت عظیم بندری استان هرمزگان باید سهم بیشتری را در رسانه های سراسری به خود اختصاص دهد.

محمد دلپسند در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با دانشجویان شرکت کننده در مرحله منطقه ای هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی ضمن تشکر بابت هماهنگی این بازدید، اظهار کرد: امیدوارم حوزه فعالیت و همکاری ما در جهاد دانشگاهی هرمزگان با اداره کل بنادر و دریانوردی استان به سطح مطلوبی برسد تا بتوانیم با توسعه ظرفیت های همکاری به هدف مشترکمان که بالندگی و شکوفایی کشور و ملت است برسیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا، منطقه خلیج فارس خود را موظف می داند که پوشش اخبار حوزه بنادر و دریانوردی را به دلیل موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان در اولویت کار خود قرار دهد، افزود: رویکرد همیشگی خبرگزاری ایسنا ارائه و ارسال منصافه و بدون غرض هرگونه خبر در این حوزه است که امیدوارم برای مجموعه بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز این اطمینان به وجود آمده باشد که ما درکنار آن ها یک هدف مشترک را در پیش گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بندری هرمزگان باید سهم بیشتری در رسانه ها داشته باشد

ظرفیت بندری هرمزگان باید سهم بیشتری در رسانه ها داشته باشد