مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:182019-11-09سياسي

12 سال معطلی شرکت های دانش بنیان برای دریافت زمین از دولت


نماینده زرتشتیان ایران در مجلس گفت: 12 سال است برای دریافت 70 هکتار زمین برای شرکت های دانش بنیان به وزارت علوم و وزارت مسکن و شهرسازی التماس می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار اختیاری، ظهر شنبه در نشست صمیمانه فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین با محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور با انتقاد از عدم اجرای قانون شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: قانون شرکت های دانش بنیان در سال 88 در مجلس تصویب شد و چهار سال طول کشید تا آیین نامه داخلی آن نوشته شد.

وی عنوان کرد: این قانون خیلی پیچیده نیست ولی اعتقاد دارم بخش زیادی از بدنه دولت هنوز این شرکت ها را باور نداشته و اعتقادی به عملکرد آنها ندارند.

اختیاری تاکید کرد: مجلس با یک یک بند در این قانون، شرکت های فناور را از مالیات معاف کرد اما این بند قانونی فقط در برنامه توسعه سوم اجرا می شد و اکنون وزازت اقتصاد، از آنها مالیات دریافت می کند.

نماینده زرتشتیان ایران در مجلس بیان کرد: شرکت های دانش بنیان یا باید خودشان کار کنند یا دولت باید برای آنها کار ایجاد کند و اگر قانون اجرا نشود، دولت باید به فکر ایجاد شغل برای تعداد زیادی فارغ التحصیل دانشگاهی باشد.

وی با تاکید بر اینکه قانون شرکت های دانش بنیان، 13 ماده شفاف دارد، افزود: با وجود ایان شفافیت، هنوز بخش قابل توجهی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 سال معطلی شرکت های دانش بنیان برای دریافت زمین از دولت

12 سال معطلی شرکت های دانش بنیان برای دریافت زمین از دولت