مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:232019-11-09پزشكي

تزریق واکسن فقط در خانه بهداشت / چالش های دسترسی به پوشش بیمه همگانی سلامت


با توجه به ساختار قوی نظام شبکه بهداشت در کشور، هیچ خدمت تکراری در حوزه بهداشت ارائه نمی شود.

به عنوان نمونه تزریق واکسن فقط در خانه بهداشت انجام می شود در حالیکه، - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: با توجه به ساختار قوی نظام شبکه بهداشت در کشور، هیچ خدمت تکراری در حوزه بهداشت ارائه نمی شود.

به عنوان نمونه تزریق واکسن فقط در خانه بهداشت انجام می شود در حالیکه، خدمات تکراری در حوزه درمان، به وفور مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در همایش کشوری بهورزان و مربیان بهورزی که با حضور وزیر بهداشت در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف بهورزان در کشور از دهه های گذشته تا کنون، توانمندسازی زنان بوده در حالیکه در دنیا حدود یک دهه است که به این موضوع توجه می شود و بهورزان شاغل با توجه به تصویب مقطع کاردانی، می توانند ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: سه ویژگی اصلی بهورزان شامل بومی بودن و آشنایی آنها با فرهنگ و مشکلات مردم مناطق خودشان، توسعه محوری در فعالیت ها و توجه به عوامل اجتماعی و اقتصادی موثر بر سلامت و مهارت آموزی بر مبنای وظایف سازمانی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اضافه کرد: در دنیا و منطقه، تنها کلمه ای در حوزه سلامت که نیاز به ترجمه ندارد، بهورز است و در تمام دنیا به یک معنی است و دبیرکل سازمان جهانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن فقط در خانه بهداشت / چالش های دسترسی به پوشش بیمه همگانی سلامت

تزریق واکسن فقط در خانه بهداشت / چالش های دسترسی به پوشش بیمه همگانی سلامت