مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-09اقتصادي

صنعت خودروسازی موتور محرک صنعت کشور است


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های ایران با تاکید بر اینکه صنایع خودرو موتور محرک صنعت کشور است، گفت: تقویت بنیه قطعه سازی، رونق تولید و رشد صنعتی سه عامل مهم در اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بهمن حسین زاده امروز در حاشیه ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، گفت: قطعا بسیاری از صنایع سایبری، خودرو و ساختمانی نیازمند پدافند غیرعامل است.

  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: پدافند غیرعامل ریشه در اقتصاد مقاومتی دارد و خوش بختانه  امروز در این نمایشگاه شاهد توانمندی های بسیاری هستیم.

  وی در ادامه با اشاره به آغاز چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو در تهران گفت: این نمایشگاه با حضور 700 شرکت داخلی و خارجی که 80 شرکت آن خارجی است و از 9 کشور دنیا است برگزار و در نوع خودش بی نظیر است.

  حسین زاه با تاکید بر اینکه صنعت خودرو موتور محرک برای صنعت کشور محسوب می شود، گفت: اولویت نخست توسعه صنعت خودرو کشور منوط به ارائه راهکارهای بلند مدت در حمایت از تولید داخل است.

  وی گفت: تقویت بنیه قطعه سازی، رونق تولید با کیفیت و رشد روزافزون صنعتی سه عامل اساسی در مسیر دستیابی به اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خودروسازی موتور محرک صنعت کشور است

صنعت خودروسازی موتور محرک صنعت کشور است