مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:492019-11-09سياسي

چاره ای جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نداریم


اگر می خواهیم بمانیم، رقابت کنیم و به مردم خدمات ارائه دهیم، چاره ای جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نداریم.

- یزد ـ رییس دفتر رییس جمهور گفت: اگر می خواهیم بمانیم، رقابت کنیم و به مردم خدمات ارائه دهیم، چاره ای جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود واعظی ظهر شنبه در نشست صمیمی فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین در پارک علم و فناوری یزد اظهار داشت: دانشگاه های ما باید از دانشگاه های آموزش محور به دانشگاه های مهارت محور تبدیل شوند و با مرور زمان دانشگاه می تواند با فضای فناوری های نوین، دانشگاه ها به مرکز تولید و خلق ثروت تبدیل شوند.

وی افزود: دانشگاه هایی که با صنعت مرتبط هستند در بسیاری از کشورهای دنیا به خودکفایی رسیده اند و دانشگاه های صنعتی ما در حاشیه فعالیت های مختلف، پروژه های بزرگی را اجرا می کند لذا معتقدم که دانشگاه های ما حتما باید به این سمت حرکت کنند به گونه ای که هر صنعت و هر بخش وقتی با یک مشکل و معضلی مواجه می شویم بدانیم که هیچ راه دیگری نداریم که آن را از طریق دانشگاه حل کنیم.

واعظی در مورد قانون دانش بنیان ها نیز بیان کرد: این قانون مدتها تصویب شده و خاک می خورد و این قانون را دولت احیا و به بهترین نحو از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نداریم

چاره ای جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نداریم