مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:052019-11-09سياسي

صدور اولین مجوز خانه مسافر در شهر گلمکان شهرستان چناران


مدیر میراث فرهنگی شهرستان چناران از صدور اولین مجوز خانه مسافر در شهر گلمکان این شهرستان خبر داد.

- صدور اولین مجوز خانه مسافر در شهر گلمکان شهرستان چناران مدیر میراث فرهنگی شهرستان چناران از صدور اولین مجوز خانه مسافر در شهر گلمکان این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، محمد طاهریان مقدم افزود : این مجوز برای مالکان خانه هایی که علاقمند به فعالیت در حوزه گردشگری هستند صادر می شود و به منظور نظارت هرچه بهتر بر اماکن اسکان و خانه های مسافر در شهرستان و جلوگیری از فعالیت اماکن اقامتی بدون مجوز است.

او ادامه داد: گلمکان شهری از توابع بخش گلبهار شهرستان چناران است که به دلیل قرارگیری در دامنه رشته کوه بینالود و کوهستانی بودن آن، هرساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است و نبود مراکز اقامتی در شهر باعث مشکلاتی برای اقامت گردشگران و مسافران شده بود.

به گفته وی با تمهیدات و حمایت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باعث شد که سرمایه گذاران در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران افزود: تاکنون برای اقامت گردشگران در شهرستان چناران، 15 موافقت نامه اولیه تاسیسات گردشگری صادر شده است که 2 مجوز بوم گردی و یک خانه مسافر آن مربوط به شهر گلمکان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اولین مجوز خانه مسافر در شهر گلمکان شهرستان چناران

صدور اولین مجوز خانه مسافر در شهر گلمکان شهرستان چناران