مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-09اقتصادي

خرید130میلیارد تومانی از نمایشگاه کتاب تهران


مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: 130 میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه سال گذشته تهران تنها از طریق کارتخوان به فروش رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: 130 میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه سال گذشته تهران تنها از طریق کارتخوان به فروش رسید.

قادر آشنا شنبه، 18 آبان ماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با وجود تمام مشکلات، استقبال از نمایشگاه های کتاب و کتابخوانی بهبود یافته، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه برابر با کشور چین در کشور ناشر وجود دارد، اظهار کرد: سالانه در کشور 100 هزار عنوان کتاب جدید چاپ می شود که 70 هزار عنوان آن چاپ اول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با اشاره به اینکه طی سال جاری در 7 نمایشگاه کتاب استانی 25 میلیارد تومان کتاب خریداری شد، اظهار کرد: دو نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان نیز طی امروز فعال می شود.

آشنا با تاکید بر رفع مشکلات حوزه های کتاب و کتابخوانی بیان کرد: گرانی کاغذ مشکلاتی برای ناشرین رقم زده است و رفع مشکلات حوزه نشر نیز مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید130میلیارد تومانی از نمایشگاه کتاب تهران

خرید130میلیارد تومانی از نمایشگاه کتاب تهران