مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-09سياسي

قدرت معنوی انسان مسلمان همان است که انقلاب عاشورا را آفرید


جهادگر دوران سازندگی و دفاع مقدس طی یادداشتی نوشت: قدرت معنوی انسان مسلمان همان است که انقلاب عاشورا را آفرید و انقلاب اسلامی ایران را رقم زد، - وقتی انسان مسلمان به این باور برسد که در خلقت و در ذاتش از روح خدا متنعم شده است یعنی می تواند خداگونه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید خلیل مهدیزادگان حسینی جهادگر دوران سازندگی و دفاع مقدس طی یادداشتی به بررسی قدرت معنوی ایران اسلامی پرداخته است.

متن این یادداشت به شرح زیر است: اعتقاد و سپس استفاده کردن از عنایت هایی که خداوند به ما ارزانی داشته است قدرت معنوی را تشکیل می دهد، خداوند در خلقت انسان می فرماید نفخت فیه من روحی از اینجا می توان به عظمت و قدرت معنوی انسان پی برد، بنابراین اتکال به این استعدادی که خداوند در وجود انسان نهاده است می تواند در تمامی امور دنیوی کار ساز و مشکل گشا باشد.

قدرت معنوی انسان مسلمان همان است که انقلاب عاشورا را آفرید و انقلاب اسلامی ایران را رقم زد، وقتی انسان مسلمان به این باور برسد که در خلقت و در ذاتش از روح خدا متنعم شده است یعنی می تواند خداگونه شود که در تاریخ اسلامی می توان به نمونه های بسیاری از آن اشاره کرد.

امروز بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی بهتر می توان به مقایسه عملی بعضی از جریاناتی که بیشتر باور به قدرت معنوی اسلام داشتند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت معنوی انسان مسلمان همان است که انقلاب عاشورا را آفرید

قدرت معنوی انسان مسلمان همان است که انقلاب عاشورا را آفرید