مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:372019-11-09پزشكي

استفاده از سلول های قاتل سرطان برای درمان بیماری های بدخیم خونی


بهره گیری از سلول های قاتل سرطان در حال کشت، برای درمان سرطان سینه و بیماری های بدخیم خونی به زودی در کشور انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروفسور اردشیر قوام زاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار داشت: در کشور 19 مرکز پیوند مغز استخوان وجود دارد که تیم های بسیاری در آنها در حال فعالیت هستند و با راه اندازی بیستمین مرکز پیوند مغز و استخوان در استان مرکزی این آمادگی وجود دارد که هرچه سریع تر نیز در این زمینه شاهد اقداماتی باشیم.

پدر پیوند مغز استخوان ایران گفت: سلول های قاتل سرطانی در حال کشت است و پس از مشخص کردن بیماران آن ، برای سرطان پستان و بیماری های بدخیم خونی به زودی انجام می شود.

قوام زاده بیان کرد: مرکز جهاد دانشگاهی استان مرکزی با دانشگاه علوم پزشکی اراک باهم هماهنگ بوده تا در خصوص درمان سرطان پستان در شهرستان تفرش و اراک اقدامات لازم را انجام دهند و با راه اندازی مرکز پیوند مغز و استخوان در استان هزینه درمان بیماران سرطانی کاهش پیدا کند.

وی گفت: همانطور که سرطان در تمام دنیا افزایش پیدا می کند در ایران نیز با افزایش رو روبروست و این گونه نیست که تنها مربوط به ایران باشد پس با تشخیص به موقع می توان پیشگیری و درمان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سلول های قاتل سرطان برای درمان بیماری های بدخیم خونی

استفاده از سلول های قاتل سرطان برای درمان بیماری های بدخیم خونی