مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:432019-11-09بين الملل

معاهده عربی-اسراییلی «عدم تعرض» چارچوبی جایگزین برای «معامله قرن» است؟


یک روزنامه لبنانی اعلام کرد، انتقاد برخی مقامات رژیم صهیونیستی و دولت سعودی از آمریکا در رابطه با نحوه تعامل با ایران و همزمانی اعلام معاهده «عدم تعرض» تصادفی نیست و به نظر می رسد این معاهده چارچوبی جایگزین برای «معامله قرن» باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هفته گذشته کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا از همتای اسراییلی خود خواسته تیم های کاری برای اجرایی کردن معاهده عدم تعرض میان تل آویو و کشورهای حاشیه خلیج فارس تشکیل دهد ( در گزارشی در همین رابطه نوشت، سرمنشأ نزدیکی کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی به دو عامل مرتبط است؛ اول، حقیقت موضع این کشورها نسبت به اشغالگری صهیونیستی در فلسطین و تبعیت آنها از اردوگاه آمریکایی .

دوم، شکست محاسبات متوالی بر روی زدن محور مقاومت.

در ادامه این گزارش آمده: ارائه پیشنهاد نه به جنگ توسط وزیر خارجه اسراییل با گفتمان سیاسی و رسانه ای سعودی-اسراییلی که در آن عقب نشینی دولت دونالد ترامپ انتقاد می شود و از معادلات منطقه ای جدید سخن می گوید که موقعیت ایران، محور آن و نقش آن در سطح منطقه قو یتر شده، ناگهانی نیست.

الاخبار ادامه داد، این قویتر شدن ایران برای ریاض و تل آویو به معنای جستجو برای گزینه های جایگزین است، در قالب این چارچوب، اولویت ها و هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاهده عربی-اسراییلی «عدم تعرض» چارچوبی جایگزین برای «معامله قرن» است؟

معاهده عربی-اسراییلی «عدم تعرض» چارچوبی جایگزین برای «معامله قرن» است؟