مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:082019-11-09سياسي

مناظره دانشجویی راهی برای تعامل مسالمت آمیز است


صرف نظر از عنوان گزاره ها آنچه که حائز اهمیت است چالش برانگیزگی گزاره ها است تا بتوان نقطه نظرات متفاوت را برای آنها در نظر گرفت.

- ایسنا/کردستان یکی از استاد دانشگاه کردستان گفت: صرف نظر از عنوان گزاره ها آنچه که حائز اهمیت است چالش برانگیزگی گزاره ها است تا بتوان نقطه نظرات متفاوت را برای آنها در نظر گرفت.

حامد قادر زاده امروز در هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مناظره ای که امروزه در حال انجام است در راستای توسعه، تنوین افکار، تحریک فکر و حرکت رو به جلو است و اگر بنا باشد هرچیزی که در جامعه مطرح شود با اطاعت کورکورانه خود از آن پیروی کنیم جامعه هیچگاه حرکتی روبه جلو نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: جامعه برای رسیدن به توسعه و حرکت رو به جلو، باید تضارب آرا را در میان افراد جامعه تقویت شود، زیرا اگر تضارب آرا و بحث و انتقاد وجود نداشته باشد مسلما شاهد پیشرفت و توسعه کشور نخواهیم بود و احساس برتری و رقابت در جامعه از بین خواهد رفت.

وی بیان کرد: صرفا درست یا غلط بودن هرکدام از گزاره های مطرح شده درست نیست، بلکه با تامل در مسائل با تضارب آرا و فراوانی که حاصل تضارب آرا در جامعه است برتری و بدتر بودن یک گزاره را مشخص خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره دانشجویی راهی برای تعامل مسالمت آمیز است

مناظره دانشجویی راهی برای تعامل مسالمت آمیز است