مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 14:592019-11-09پزشكي

افزایش تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه ها


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه ها افزایش یافت، گفت: - 720 نفر در این دو روز اخیر مصدوم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد رحمانی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله شهرستان های سراب و میانه به 720 نفر رسید، گفت: از این تعداد 270 نفر از میانه و بقیه از سراب هستند.

رحمانی ابراز داشت: دیروز بعداز پس لرزه ها تعدادی به خاطر ترس و اضطراب دچار مصدومیت و استرس شده بودند که سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این مصدومان مداوا شده اند، گفت: مشکل حادی وجود نداشته و هم اکنون 32 نفر همچنان بستری هستند که 20 نفر از آنها در بیمارستان میانه، 10 نفر در بیمارستان سراب و دو نفر نیز در بیمارستان تبریز تحت مداوا قرار گرفته اند.

وقوع پس لرزه ها طی دیروز عصر و امروز صبح باعث ترس اهالی روستاها شده است و برای همین تعداد مراجعان به بیمارستان های مناطق زلزله زده افزایش محسوسی دارد.

گفتنی است زلزله ای به بزرگی 5.

9 ریشتر ساعت 2.

17 دقیقه بامداد دیروز، حوالی شهر تَرک در شهرستان میانه را لرزاند و علاوه بر روستای ورنکش، روستاهای ورزقان، هلمسی، برزریق، اشتینار، قشلاق نیز دچار تخریب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه ها

افزایش تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه ها