مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 17:472019-11-09دانش

دانشگاه در خط مقدم مبارزه با درآمدهای نفتی است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت دانشگاه آزاد در مسیر فناوری و تأکید بر ضرورت کسب درآمد دانشگاه از محل فروش تکنولوژی، - گفت: باید با ساختار شکل گرفته در کشور مانند تمرکز بر واردات، عدم تولید در کشور و .

مبارزه کنیم و در این مبارزه دانشگاه در خط مقدم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سورنا ستاری در مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که عصر امروز با حضور طهرانچی رییس دانشگاه برگزار شد، گفت: اگر می خواهیم کشور ما به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند و دانشگاه به جامعه خدمات ارائه دهد، باید در یک جبهه به صورت مستمر بجنگیم.

وی با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی مناسب از اتکاء به درآمدهای نفتی در کشور جلوگیری شود، گفت: کشور ما در حوزه بیوتک در منطقه مقام اول را دارد، اما مردم کشور ما به اجناس داخلی اطمینان نداشته و به سمت خرید کالاهای خارجی سوق پیدا می کنند.

این یک فرهنگ بسیار غلط است و باید با آن مبارزه کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه سرمایه گذاری خطرپذیر به معنی سرمایه گذاری برای خلاقیت و نوآوری افراد است، اظهار کرد: این سرمایه گذاری بسیار حائز و از انواع دیگر سرمایه گذاری ها مفیدتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه در خط مقدم مبارزه با درآمدهای نفتی است

دانشگاه در خط مقدم مبارزه با درآمدهای نفتی است