مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 03:352019-11-10اقتصادي

مشکل ساختگی و غیرواقعی کمبود آرد در ابرکوه حل شد


مسئولین ارشد ابرکوه شایعه و مشکل ساختگی کمبود آرد و نان را تکذیب و ابراز کردند: موضوع تنها یک تخلف صنفی و منفعت طلبی از سوی چند نانوا بود که مرتفع شد و بعد از این متخلفان به دادسرا معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، نان در فرهنگ ایرانی ها جایگاه والایی داشته، برکت سفره محسوب شده و علاوه بر اینکه یکی از اجزای اصلی سبد هر خانوار است، منبع عمده تأمین کننده انرژی روزانه بدن است.

ادعای کمبود آرد توسط برخی از نانواها تورم سال های اخیر باعث شده است قدرت خرید مردم پایین بیاید و ترکیب سفره غذایی آنان از گوشت، مرغ و .

بیشتر به سمت نان تغییر کند؛ اما این تنها مشکل این روزهای مردم ابرکوه نیست و از گوشه و کنار شهرستان زمزمه های کمبود آرد و نان و تعطیلی برخی نانوایی ها به گوش می رسد.

برخی از نانواهای ابرکوه ادعا می کنند آرد سهمیه ای که برای 10 روز به آنان تحویل می شود، ظرف مدت 4 یا 5 روز تمام شده و مجبور به تعطیل کردن واحد صنفی خود هستند.

آنان می گویند هزینه های سنگین آب، برق، گاز، مزد کارگر، چندین برابر شدن قیمت مایه خمیر و بعضاً کم بودن شاطر و شاگرد نانوا، از جمله مشکلاتی است که با آن دست به گریبان هستند.

توزیع 350 تن آرد سهمیه در ماه بین 63 واحد صنفی در همین راستا و پیرامون ادعای کمبود آرد در شهرستان سید مسعود میرحسینی در گفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ساختگی و غیرواقعی کمبود آرد در ابرکوه حل شد

مشکل ساختگی و غیرواقعی کمبود آرد در ابرکوه حل شد