مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 05:052019-11-10بين الملل

هویت افشاگر اوکراین گیت؛ نامی که رسانه های آمریکایی مخفی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو اواخر تابستان امسال بود که خبری به رسانه های آمریکایی درز کرد: یک افشاگر مدعی شده است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در تماس با یک رهبر خارجی، - در روز های گذشته هویت مأمور سیا که اولین بار اطلاعات مکالمه جنجالی ترامپ با رییس جمهور اوکراین را درز داده، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو اواخر تابستان امسال بود که خبری به رسانه های آمریکایی درز کرد: یک افشاگر مدعی شده است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در تماس با یک رهبر خارجی، اظهاراتی مطرح کرده و وعده هایی داده که منافع ملی آمریکا را در معرض خطر قرار می دهد.

این خبر، جرقه آتشی بود که حالا تمام کاخ سفید را در بر گرفته و به یک رسوایی تمام عیار برای ترامپ بدل شده است.

بر اساس اطلاعاتی که بعدا منتشر شد، مشخص شد که ترامپ مرداد ماه امسال در تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین، تلویحا اعطای کمک های نظامی به اوکراین را به پیشبرد تحقیقات قضایی علیه هلدینگ اوکراینی بوریسما که هانتر بایدن یکی از اعضای هیأت مدیره آن است، مشروط کرده است.

هانتر، فرزند جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری است و اتهاماتی در مورد سوء استفاده از روابط سیاسی پدرش علیه او مطرح شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت افشاگر اوکراین گیت؛ نامی که رسانه های آمریکایی مخفی می کنند

هویت افشاگر اوکراین گیت؛ نامی که رسانه های آمریکایی مخفی می کنند