مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 05:122019-11-10اجتماعي

660 میلیون هزینه تحصیل به دانش آموزان گیلانی تحت پوشش پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه 11 هزار و 556 دانش آموز تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 660 میلیون تومان هزینه تحصیل به این دانش آموزان پرداخت شده است.

- عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 11 هزار و 556 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان هستند، اظهار کرد: این تعداد دانش آموزان از ابتدای امسال تاکنون 660 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمات تحصیلی یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) از دانش آموزان تحت پوشش است، افزود: برگزاری اردوهای تفریحی و برنامه های آموزشی از دیگر برنامه های این نهاد خدماتی است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اعزام 550 دانش آموز تحت پوشش به اردوهای زیارتی، آموزشی و تربیتی، گفت: در هفت ماهه نخست امسال نیز 1000 دانش آموز تحت پوشش به اردوهای درون استانی اعزام شده اند.

وی به شرکت 2 هزار و 800 دانش آموز در فعالیت های قرآنی و فرهنگی و آموزشی، تأکید کرد: توجه به ارتقای سطح معنویات دانش آموزان تحت پوشش یکی از مهم ترین اولویت های کمیته امداد بوده که در طول سال برای آن برنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

660 میلیون هزینه تحصیل به دانش آموزان گیلانی تحت پوشش پرداخت شد

660 میلیون هزینه تحصیل به دانش آموزان گیلانی تحت پوشش پرداخت شد