مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 05:212019-11-10فناوري

خدمات ارزش افزوده با جیب مردم چه می کند؟


تصمیم به تعطیلی خدمات ارزش افزوده یا وس توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شرف انجام است، اما برخی اصرار به وجود مشاغلی دارند که ممکن است با تعطیلی وس نابود شوند.

- تصمیم به تعطیلی خدمات ارزش افزوده یا وس توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شرف انجام است، اما برخی اصرار به وجود مشاغلی دارند که ممکن است با تعطیلی وس نابود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) که به اختصار VAS نامیده می شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است.

در خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ابزارهایی مانند پیامک، تماس و دیتای مصرفی به عنوان ابزار ارائه خدمات استفاده می شود و معمولا خدماتی از جمله مسابقات و رأی گیری، تبلیغات موبایلی، اطلاع رسانی، پرداخت موبایلی، زنگ انتظار تماس یا بازی آنلاین ارائه می شود.

اگر چه استفاده از این خدمات ارزش افزوده باید اختیاری و توسط کاربر انتخاب شود، اما به نظر می رسد توسط برخی از شرکت های ارزش افزوده، کاربران ناخواسته به عضویت این سرویس ها درآمده بودند و با توجه به این که این خدمات معمولاً هزینه های بالایی دارند، برای مثال ارسال یک پیامک ارزش افزوده به کاربر می تواند حداقل 300 تومان هزینه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ارزش افزوده با جیب مردم چه می کند؟

خدمات ارزش افزوده با جیب مردم چه می کند؟