مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 06:522019-11-10فرهنگي

نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «وحدت اسلامی» در سنندج گشایش یافت


نمایشگاهی از آثار هنرمندان کاریکاتوریست کردستانی با عنوان «وحدت اسلامی» در اولین روز از هفته وحدت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

- سنندج – نمایشگاهی از آثار هنرمندان کاریکاتوریست کردستانی با عنوان وحدت اسلامی در اولین روز از هفته وحدت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان وحدت اسلامی صبح یکشنبه با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان و جمعی از مسئولان استانی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کاریکاتور با عنوان وحدت اسلامی از آثار کاریکاتوریست های جوان کردستانی که حاصل کارگاه های آموزشی تحت همین عنوان است، صورت گرفت.

امین مرادی گفت: در این نمایشگاه 30 تابلو از آثار هنرمندان و کاریکاتوریستان عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه امروز همزمان با آغاز هفته وحدت افتتاح و به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان به هنر کارتون و کاریکاتور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «وحدت اسلامی» در سنندج گشایش یافت

نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «وحدت اسلامی» در سنندج گشایش یافت