مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 07:222019-11-10فرهنگي

«آلمادوار» و «پولانسکی» پیشتاز نامزدی جوایز فیلم اروپا


نامزدهای جوایز فیلم اروپا در سال 2019 اعلام شد و ساخته های «پولانسکی»، «آلمادوار» و «بلوچیو» هر کدام در 4 شاخه، شانس کسب جایزه خواهند داشت.

- نامزدهای جوایز فیلم اروپا در سال 2019 اعلام شد و ساخته های پولانسکی ، آلمادوار و بلوچیو هر کدام در 4 شاخه، شانس کسب جایزه خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم یک افسر و یک جاسوس ساخته رومن پولانسکی که با رونمایی در جشنواره ونیز با استقبال رو به رو شد و توانست جایزه بزرگ هیات داوران ونیز و بهترین فیلم از نگاه انجمن منتقدان بین المللی (فیپرشی) را در این جشنواره از آن خود کند، در جوایز فیلم اروپا در سال 2019 در 4 شاخه بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد (ژان دوژاردن) و فیلمنامه (پولانسکی و رابرت هریس) نامزد کسب جایزه است.

یک افسر و یک جاسوس روایتگر داستان واقعی زندگی آلفرد دریفوس افسر ارتش فرانسه است که به اشتباه و به جرم جاسوسی برای آلمان ها در دهه 1890 میلادی محکوم شد و پس از گذشت چند سال، بی گناهی او به اثبات رسید.

ژان دوژاردن در این فیلم در نقش افسر ضدجاسوسی بازی می کند که بی گناهی دریفوس را ثابت می کند و نقش خود آلفرد دریفوس را لوییس گارل بازی کرده است.

اما پدرو آلمادوار کارگردان برنده اسکار اسپانیایی نیز با فیلم جدیدش در جوایز فیلم اروپا در چهار شاخه از جمله بهترین فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آلمادوار» و «پولانسکی» پیشتاز نامزدی جوایز فیلم اروپا

«آلمادوار» و «پولانسکی» پیشتاز نامزدی جوایز فیلم اروپا