مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 07:272019-11-10سياسي

انقلاب را باید به جوانان سپرد/ دشمن در عجز و التماس قرار دارد


بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی صادر شده که دشمن در عجز و التماس قرار دارد و نام انقلاب اسلامی در اوج قدرت چهل ساله خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی صبح امروز در همایش گام دوم انقلاب که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس گفته های مسئولان دفتر مقام معظم رهبری، ایشان معمولا اسناد و بیانیه های را خود دوباره بازبینی می کنند اما در مورد بیانیه گام دوم انقلاب ایشان بیش از هفت بار آن را تصحیح کرده اند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دارای ویژگی های 10 گانه است، افزود: این بیانیه یکی از مهمترین اسناد تاریخ انقلاب محسوب می شود زیرا در این سند یک تحلیل جامع از اقدامات 40 سال گذشته انقلاب صورت گرفته  است.

نماینده ولی فقیه در استان  لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مبداهای تاریخ سیاسی دنیا محسوب می شود و شاهد این هستیم که شعارهای انقلاب های سایر کشورهای دنیا نیز از انقلاب اسلامی تاثیر پذیرفته است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مفهوم قدرت را در دنیا عوض کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد حمایت مردم از حکومت ها مهمترین عامل قدرت یک نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب را باید به جوانان سپرد/ دشمن در عجز و التماس قرار دارد

انقلاب را باید به جوانان سپرد/ دشمن در عجز و التماس قرار دارد