مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-10سياسي

سلبریتی ها شخصا برای زلزله زدگان پول جمع آوری نکنند


رییس جمعیت هلال احمر کشورمان از افراد و چهره های شناخته شده خواست تا اگر چنانچه قصد جمع آوری کمک برای زلزله زدگان را دارند، این اقدام را با محوریت هلال احمر و به حساب این جمعیت انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمع آوری کمک های مردمی از سوی چهره های شناخته شده در زمان حوادث و بلایا موضوع تازه ای نیست اما در یکی دو سال اخیر این روند به دلیل عدم شفافیت مالی و بی اطلاعی کمک کنندگان از نحوه هزینه کرد، منجر به حساسیت هایی شده است تا جایی که با دستور مقام قضایی حساب بانکی برخی از افرادی که اقدام به جمع آوری کمک کرده بودند، بسته شد و برخی از این افراد با ارائه گزارش های مالی موفق به بازگشایی مجدد حساب شان شدند.

علی اصغر پیوندی - رییس جمعیت هلال احمر ایران در گفت وگو با ایسنا، درباره جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما یک کد دستوری را در هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان انتخاب کردیم که بر اساس این کد تمام مبلغ کمک شده صرفاً به حساب زلزله زدگان آذربایجان شرقی منظور شده و برای آنان هزینه خواهد شد.

پیوندی در مورد ورود سلبریتی ها و چهره های شناخته شده برای جمع آوری کمک نیز گفت: واقعیت این است که مردم ما مردمی نوع دوست و مهربان هستند که قطعاً به همنوعان شان کمک می کنند بنابراین درخواست ما از افرادی که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی ها شخصا برای زلزله زدگان پول جمع آوری نکنند

سلبریتی ها شخصا برای زلزله زدگان پول جمع آوری نکنند