مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:212019-11-10اقتصادي

پیگیری مشکلات آذرآب و هپکو در تهران


در جلسه بررسی مشکلات صنایع استان در تهران مقرر شد ظرف سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه شود.

- مرکز اراک؛ در جلسه ای با حضور وزرای اقتصاد و دارایی ، صنعت،معدن و تجارت ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، معاونین وزرا، استاندار مرکزی، معاون اقتصادی استاندار ، رییس سازمان خصوصی سازی ، مدیران عامل بانکهای ملی و کشاورزی و مسئولین مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی ، مسائل و مشکلات شرکتهای هپکو و آذرآب اراک بررسی و رسیدگی شد.

استاندار مرکزی آخرین تصمیمات و برنامه های دولت برای خروج شرکت صنایع آذرآب و هپکو از چالش های اقتصادی را تشریح کرد و گفت: مقر شد ظرف سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه می شود.

اقای اقازاده افزود: پرداخت حقوق معوقه شهریور و مهرماه امسال کارکنان آذرآب در روزهای آینده انجام می شود و قرار است که بانک کشاورزی 150 میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت حقوق، تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش در اختیار آذرآب بگذارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت مپنا تمایل چندانی برای خرید 31 درصد سهام بانک کشاورزی مربوط به شرکت صنایع آذرآب ندارد، قرار است که ظرف سه ماه آینده این سهام در سازمان بورس بر اساس ضوابط حاکم بر بازار بورس و اوراق بهادار عرضه شود و افراد و یا واحدهای تولیدی که از اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات آذرآب و هپکو در تهران

پیگیری مشکلات آذرآب و هپکو در تهران