مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-10سياسي

انتخاب های وسیعِ ایران درصورتِ استفاده از مکانیسم ماشه


اگر مکانیسم ماشه فعال شود، ایران طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش رو خواهد داشت.

- خبر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، آقای سیدعباس موسوی در نشست خبری امروز با اشاره به اظهارات معاون سیاسی وزیر خارجه در مسکو پیرامون احتمال استفاده طرف اروپایی از مکانیسم ماشه گفت:: طرف مقابل به دلیل تعلل هایش حق استفاده از مکانیسم ماشه را ندارد و کاهش تعهدات برجامی حق ایران طبق برجام است.

وی افزود: ایران به اندازه کافی به دیپلماسی فرصت داد و یک سال به طرف های برجام فرصت دادیم، اما آن ها به تعهدات خود عمل نکردند.

عراقچی افزود: ایران تصمیم گرفت در چارچوب برجام و بصورت تدریجی تعهدات خود را کاهش دهد، اما هنوز شاهد اقدام عملی نبودیم و مجبور شدیم گام مهم چهارم را برداریم که بر مبنای بند های 5 و 6 برجام است.

وی با بیان اینکه این گام بیانگر جدیت ایران در حفظ منافع ملی است افزود: اقدام ایران در اجرایی کردن گام چهارم نشان از آمادگی فنی لازم کشور در این حوزه است و صحبت اقای عراقچی پاسخی به اظهارات گوشه و کنار مبنی بر استفاده از مکانیسم ماشه است که ما بار ها اعلام کردیم آن ها نمی توانند چنین کاری انجام دهند.

آقای موسوی همچنین با تبریک سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: در روز های آینده کنفرانس وحدت اسلامی را خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب های وسیعِ ایران درصورتِ استفاده از مکانیسم ماشه

انتخاب های وسیعِ ایران درصورتِ استفاده از مکانیسم ماشه