مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:362019-11-10سياسي

آرای محکومیت متهمان پرونده مؤسسه غیرمجاز حافظ ابلاغ شد


آراء محکومیت متهمان پرونده مؤسسه غیرمجاز حافظ و شرکت مهر ماندگار ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  ،آراء محکومیت متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت مهر ماندگار به آن ها ابلاغ شد و محکومان جهت اجرای حکم تحت الحفظ به واحد اجرای احکام دادسرای امور اقتصادی اعزام شدند.

اعلام آراء محکومیت متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت مهر ماندگار ابلاغ شدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، صبح امروز آرای محکومیت متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت مهر ماندگار ایلام از سوی شعبه چهارم به آن ها ابلاغ شد.

احکام محکومیت متهمان این پرونده به شرح زیر است:  سید احسان الله میرزاباقری برزی فرزند سیداکبر به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به تحمل سه سال حبس و رد مال و جزای نقدی معادل دو برابر اموالی که از طریق مذکور بدست آورده، محکوم شده است.

بهروز پورانی فرزند سیف الله به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به تحمل سه سال حبس، رد مال و جزای نقدی معادل دو برابر اموالی که از طریق مذکور بدست آورده، محکوم و در مورد اتهام مشارکت در کلاهبرداری با توجه به اصل رضایت محضری شاکی و اینکه عمل فوق فاقد ارکان متشکله بزه کلاهبرداری بوده است، تبرئه گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای محکومیت متهمان پرونده مؤسسه غیرمجاز حافظ ابلاغ شد

آرای محکومیت متهمان پرونده مؤسسه غیرمجاز حافظ ابلاغ شد