مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:432019-11-10اقتصادي

سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی برای پیشگیری و درمان سرطان پستان


رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه پیشگیری و درمان سرطان پستان گفت: با توجه به اینکه متاسفانه روز به روز هم بر تعداد این بیماران افزوده می شود ما  در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم تا فعالیت های تحقیقاتی برای پیشگیری از .

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه پیشگیری و درمان سرطان پستان گفت: با توجه به اینکه متاسفانه روز به روز هم بر تعداد این بیماران افزوده می شود ما  در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم تا فعالیت های تحقیقاتی برای پیشگیری از توسعه سرطان و درمان آن انجام شود.

حمید رضا طیبی امروز یکشنبه 19 آبان در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز که به همراه معاون وزیر صنعت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) انجام شد با بیان اینکه در این بازدید سعی کردیم بخشی از دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی را معرفی کنیم گفت: نگاه ما پژوهش این است که حتماً تبدیل به محصول یا خدمات شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیبی افزود: از ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای توقع داریم که از تولید فناوری و توسعه آن حمایت کند البته تاکنون از این حمایت بهره مند بوده ایم و الان هم تقاضا داریم در شکل هایی که ایدرو صلاح می داند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی برای پیشگیری و درمان سرطان پستان

سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی برای پیشگیری و درمان سرطان پستان