مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:232019-11-10اجتماعي

پل هفت دهنه ساوه از تخریب تا تهدید


پل هفته دهنه ساوه بر اثر وقوع سیل در فروردین ماه امسال به طور کامل نشست کرد، به گونه ای که تردد بر روی آن مختل شد و امروز با گذشت حدود 7 ماه نه تنها اقدام عملی برای بازسازی و مرمت آن صورت نگرفته بلکه به یک نقطه حادثه خیز و تهدیدی برای جان مسافران تبدیل شده است.

- ایسنا/مرکزی پل هفته دهنه ساوه بر اثر وقوع سیل در فروردین ماه امسال به طور کامل نشست کرد، به گونه ای که تردد بر روی آن مختل شد و امروز با گذشت حدود 7 ماه نه تنها اقدام عملی برای بازسازی و مرمت آن صورت نگرفته بلکه به یک نقطه حادثه خیز و تهدیدی برای جان مسافران تبدیل شده است.

در حالی هیچ اقدام عملی برای مرمت و بازسازی این پل صورت نگرفته است که در آستانه فصل سرما قرار داریم و طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی سال آبی پر بارش توام با جاری شدن سیلاب پیش روی ماست.

مسیر پل هفت دهنه ساوه به عنوان یک محور ترافیکی مهم برای میانبرها و کاهش ترددهای روستاییان و مسافرین به شمار می رود و با قدمت بیش از 30 سال در 12 فروردین ماه سالجاری در مقابل حجم و شدت سیلاب دوام نیاورد و تخریب شد، البته این تخریب خوشبختانه حادثه جانی در پی نداشت، اما در طول این هفت ماه اتفاقات ناخوشایندی به دلیل ایمن سازی نشدن آن در منطقه رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل هفت دهنه ساوه از تخریب تا تهدید

پل هفت دهنه ساوه از تخریب تا تهدید