مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:092019-11-10اقتصادي

قصه پرغصه هپکو و آذرآب/ آقای استاندار! کارگران از این قرارها بی قرارند


خبرگزاری فارس، اراک - شب گذشته برای چندمین بار طی ماه های اخیر وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و مسوولان ارشد استان مرکزی دور یک میز نشستند تا بار دیگر برای حل مشکلات شرکت آذرآب و هپکو چاره اندیشی کنند، مشکلاتی که با خصوصی سازی اشتباه آغاز شد و گویا پایانش به تفکری ای کیو سانی نیاز دارد.

آذرآب، نامی پرآوازه در صنعت ایران که در سال 82 در بورس فروخته شد؛ از سال 94 با ورود تیم برادران پرنا وارد بحران های شدید کارگری شد و شدت گرفتن این بحران ها طی چند سال اخیر حالا سرنوشت این صنعت پرآوازه را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

سال 96 بزرگ ترین اعتراض کارگری نسبت به آینده نامعلوم شرکت آذرآب توسط کارگران این شرکت رقم خورد و موجب برکناری پرنا و ورود بانک کشاورزی به عنوان مالک جدید به این مجموعه شد، اما گویا مشکلات این شرکت کلاف سردرگمی است که قرار است هر چند وقت یک بار وزرا را برای یافتن سرکلاف دور یک میز جمع کند، جمع کردنی که حاصلش مساوی است با قرار است .

امروز سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در گفت وگو با رسانه های استان، درباره آخرین تصمیمات و برنامه های دولت برای خروج از چالش های اقتصادی دو شرکت آذرآب و هپکو اعلام کرد: ظرف سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه هپکو و آذرآب/ آقای استاندار! کارگران از این قرارها بی قرارند

قصه پرغصه هپکو و آذرآب/ آقای استاندار! کارگران از این قرارها بی قرارند