مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 20:302019-11-10ورزشي

شکست سنگین کاله مازندران مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر


تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر در خانه میزبان شهرداری ورامین بود و متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم والیبال کاله مازندران شب گذشته در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل شهرداری ورامین شکست خورد.

مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر والیبال در دیدار خارج خانه مقابل سبزجامه گان کاله با نتیجه سه بر صفر پیروز شده و پس از کسب سه امتیاز دست پر راهی خانه شد.

شاگردان بهروز عطایی با حمایت حدود یک هزار و 500 هوادار در سالن ورزشی پیامبر اعظم نتوانست به امتیاز برسد و در سه دست متوالی با امتیاز 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 21 دومین شکست این فصل را تجربه کرد.

با توجه به اینکه هر دو تیم در کنار جوانان جویای نام، والیبالیست های باتجربه و ملی پوش را در اختیار داشتند ولی قدرت شاگردان که با کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود خواهند داشت و بهروز عطایی حتما برنامه ویژه برای این دیدار دارد.

شهرداری ورامین با محمد عمده غیاثی سرمربی شهرداری ورامین با حضور احسن الله شیرکوند، محمد محمدکاظم، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، پرویز پزشکی، مجتبی میرزاجان پور در ترکیب متشکل از بازیکنان باتجربه و ملی پوش بدون شکست در لیگ برتر یکه تازه می کند و برای کسب حداکثر امتیاز به آمل سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سنگین کاله مازندران مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر

شکست سنگین کاله مازندران مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر