مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 05:212019-11-11اقتصادي

افت 3 برابری تراز آب خزر نسبت به سال گذشته/ شرایط بحرانی خزر


مدیر گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سطح تراز آب دریای خزر در سال 1397 نسبت به سال قبل 4سانتی متر کاهش داشت که امسال با سه برابر افت تراز به 12 سانتی متر رسید.

- افت 3 برابری تراز آب خزر نسبت به سال گذشته/ شرایط بحرانی خزر مدیر گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سطح تراز آب دریای خزر در سال 1397 نسبت به سال قبل 4سانتی متر کاهش داشت که امسال با سه برابر افت تراز به 12 سانتی متر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دریای خزر دارای رفتارهای مختلف پسروی و پیشروی است که درحال حاضر زمان پسروی است که باید به دغدغه جدی مسؤولان تبدیل شود.

موضوع مهم این است این رفتار دریا یعنی پسروی و پیشروی نباید زمینه سوءاستفاده برخی را فراهم کند ؛ در سال های گذشته  دولت و تعداد زیادی از مردم به دلیل تجاوز به حریم طبیعی دریا، دچار آب گرفتگی شدند و هزینه های سنگینی را دولت برای ممانعت از پیشروی، ساحل سازی کرده و دپوی سنگ ها و بتون های زیادی در سواحل دریا انجام داده که بخش هایی از مناظر زیبای ساحل را نازیبا کرد که در زمان پسروی باید به این مسائل توجه کنند.

  مدیر گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: سطح تراز آب دریای خزر در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 3 برابری تراز آب خزر نسبت به سال گذشته/ شرایط بحرانی خزر

افت 3 برابری تراز آب خزر نسبت به سال گذشته/ شرایط بحرانی خزر