مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:332019-11-11اقتصادي

انجام 1200 مورد بازرسی از واحدهای قالیبافی استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در 6 ماه ابتدایی سال جاری، افزون بر یک هزار و 200 مورد بازرسی از قالیبافان و حرفه های مرتبط بیمه شده استان سمنان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه فرش استان سمنان اظهار کرد: به منظور اطمینان از استمرار اشتغال قالیبافان و همچنین به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مشمولان واقعی بیمه قالیبافی و معافیت حق بیمه سهم کارفرما در نیمه نخست امسال، یک هزار و 224 مورد بازرسی از واحدهای قالیبافی انجام گرفته است.

وی اذعان داشت: در این مدت تعداد 32 اخطار به مشمولین غیرفعال و نیمه فعال متقاضی جهت اخذ بیمه قالیبافان صادر گردیده است و همچنین با توجه به بازرسی های به عمل آمده تعداد 18 مشمول نیز به دلیل محرز شدن عدم استمرار و فعالیت در امر قالیبافی و یا انجام نشدن مراحل قانونی لغو قرارداد شده و بیمه آنان توسط سازمان تأمین اجتماعی ملغی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تعداد 10 هزار و 400 بافنده فعال و تعداد هشت مجتمع قالیبافی در استان وجود دارد و این تعداد بافنده در 100 کارگاه متمرکز و غیرمتمرکز زیرنظر شرکت تعاونی های شهری و روستایی در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 400 نفر در 6 ماه سال جاری شناسایی و مجوز قالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1200 مورد بازرسی از واحدهای قالیبافی استان سمنان

انجام 1200 مورد بازرسی از واحدهای قالیبافی استان سمنان