مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:492019-11-11اقتصادي

100 کارگاه قالی بافی در استان سمنان فعالیت دارد/انجام 1200 بازرسی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فعالیت 100 کارگاه قالیبافی در سطح استان خبر داد و گفت: یک هزار و 200 مورد بازرسی مرتبط با حرفه و بیمه از این کارگاه ها صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه فرش و قالی بافی استان سمنان به میزبانی اداره کل صمت، ضمن بیان اینکه 100 کارگاه قالی باقی در سطح استان وجود دارد، تأکید کرد: در نیمسال اول 98 اداره کل صمت یک هزار و 224 مورد بازرسی از این کارگاه ها را باهدف جلوگیری از ضایع شدن حق مشمولان واقعی بیمه قالی بافی صورت داده است.

وی بابیان اینکه این بازرسی ها از قالیبافان و حرفه های مرتبط با آن صورت گرفته است، گفت: محور این بازرسی ها بیمه افراد شاغل در کارگاه های قالی بافی در سطح استان سمنان محسوب می شود.

32 اخطار برای قالیبافان صادر شده است رییس صمت استان سمنان بابیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری 32 اخطار به مشمولان غیرفعال و نیمه فعال متقاضی برای اخذ بیمه قالیبافان صادرشده است، گفت: در بازرسی های به عمل آمده از کارگاه های قالی بافی سطح استان، مراحل قانونی قطع بیمه برای 18 مشمول به دلیل محرز شدن عدم استمرار و فعالیت در امر قالیبافی و یا انجام نشدن مراحل قانونی آن، صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کارگاه قالی بافی در استان سمنان فعالیت دارد/انجام 1200 بازرسی

100 کارگاه قالی بافی در استان سمنان فعالیت دارد/انجام 1200 بازرسی