مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:562019-11-11اجتماعي

حمایت از چهاردانش آموز بازمانده از تحصیل


شرایط برای بازگشت چهار دانش آموز بازمانده از تحصیل منطقه منبع آب اهواز به کلاس درس فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه 4 دانش آموز یک خانواده پرجمعیت در منطقه منبع آب اهواز به دلیل مشکلات مالی با گذشت 40روز از سال تحصیلی جدید نتوانسته اند در کلاس درس حضور یابند، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان دستور داد تمهیدات لازم برای بازگشت آنان به چرخه تعلیم و تربیت فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی نباید از تحصیل بازماند، گفت: آموزش و پرورش خوزستان شرایط زندگی این دانش آموزان را مورد بررسی قرار می دهد و تمامی امکانات و وسایل مورد نیاز برای تحصیل آنها از جمله پوشاک، کتاب درسی و لوازم التحریر را به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می دهد.

وی افزود: این دانش آموزان زیر پوشش رایگان سرویس مدرسه نیز قرار می گیرند و هزینه های رفت و آمد آنان توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تامین می شود.

کوروش مودت اظهار داشت: آموزش و پرورش خوزستان برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و دانش آموزانی که به دلیل مشکلات مالی امکان حضور در مدرسه را ندارند، نیازمند همکاری سایر ارگان ها و دستگاه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از چهاردانش آموز بازمانده از تحصیل

حمایت از چهاردانش آموز بازمانده از تحصیل