مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 08:492019-11-11بين الملل

موگرینی خواستار برگزاری انتخابات در بولیوی شد


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از ورود به نشست شورای وزیران این اتحادیه خواستار خویشتنداری حداکثری طرف ها در بولیوی و برگزاری انتخابات در این کشور در پی استعفای «اوو مورالس» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) در پیش از ورود به نشست شورای وزیران اتحادیه اروپا در بروکسل ، تصریح کرد: دو روز جلسه شورای وزیران داریم.

امروز با وزرای خارجه (اتحادیه اروپا) و فردا با وزرای دفاع .

  موگرینی در واکنش به زخمی شدن نظامیان ایتالیایی در عراق گفت که از نزدیک تحولات را دنبال می کنند در خصوص تحولات اخیر در عراق ابراز نگرانی کرد و گفت که جلسه امروز را با دو موضوع عراق و بولیوی در برنامه کار امروز و فردا قرار نداشت، آغاز می کنند.

وزارت دفاع ایتالیا روز یکشنبه با صدور بیانیه ای از زخمی شدن پنج نفر از نظامیان این کشور بر اثر یک انفجار در عراق خبر داد و عنوان کرد که یک بمب دست ساز در نزدیکی گروهی از نیروهای ویژه ارتش ایتالیا، منفجر شده است.

موگرینی  ضمن ابراز نگرانی از تحولات اخیر در بولیوی در پی استعفای اوو مورالس رییس جمهور بولیوی تصریح کرد: من از تمامی طرفین در بولیوی درخواست می کنم تا خویشتنداری در پیش بگیرند و با آرامش و مسئولیت، کشور را به سوی برگزاری انتخابات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موگرینی خواستار برگزاری انتخابات در بولیوی شد

موگرینی خواستار برگزاری انتخابات در بولیوی شد