مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:482019-11-11ورزشي

آموزش 240 دختر همدانی بازمانده از ازدواج


قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت: دوره آموزشی برای 240 نفر از دختران بازمانده از ازدواج در محل اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر کمیته امداد همدان آغاز شده است.

- ایسنا/همدان قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت: دوره آموزشی برای 240 نفر از دختران بازمانده از ازدواج در محل اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر کمیته امداد همدان آغاز شده است.

قاسم یارمحمدی در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: هم زمان با هفته وحدت دوره آموزشی دختران بازمانده از ازدواج از روز شنبه 18 آبان ماه محل اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر کمیته امداد همدان آغازشده است.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان افزود: دوره آموزشی دختران بازمانده از ازدواج به صورت اردویی و طی مدت دو روز برای هر دوره با حضور تعداد 240 نفر از دختران تحت حمایت، در حال برگزاری است.

یارمحمدی گفت: در این برنامه ها که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود، کلاس های مهارت شاد زیستن به منظور مقابله با افسردگی، آرامش نبوی به منظور مقابله با اضطراب، انحرافات دختران، آشنایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، روان درمانی، بیان احکام، نماز، تدبر در قرآن(تفسیر سوره نور)، مشاوره فردی و بازی های گروهی و ورزشی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 240 دختر همدانی بازمانده از ازدواج

آموزش 240 دختر همدانی بازمانده از ازدواج