مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:562019-11-11بين الملل

سفیر بولیوی در تهران: کودتای رخ داده رنگ فاشیستی دارد/ جان مورالس در خطر است


سفیر بولیوی در تهران، با اشاره به تحولات اخیر در کشورش که منجر به استعفای رییس جمهور این کشور آمریکای لاتین شد، اظهار کرد: کودتای رخ داده در بولیوی رنگ فاشیستی دارد و جان رییس جمهور اوو مورالس در خطر است.

- سفیر بولیوی در تهران: کودتای رخ داده رنگ فاشیستی دارد/ جان "مورالس" در خطر است سفیر بولیوی در تهران، با اشاره به تحولات اخیر در کشورش که منجر به استعفای رییس جمهور این کشور آمریکای لاتین شد، اظهار کرد: کودتای رخ داده در بولیوی رنگ فاشیستی دارد و جان رییس جمهور "اوو مورالس" در خطر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانم رومینا گوادالوپه پرز راموس (Romina Guadalupe Perez Ramos) صبح امروز در یک نشست خبری به همراه سفیر کوبا در تهران در تشریح آخرین وضعیت بولیوی گفت: کودتایی در بولیوی در حال رخ دادن است که از قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور برنامه ریزی شده بود.

وی با بیان این که در پی تحولات اخیر در بولیوی رییس جمهور اوو مورالس و معاون او برای حفظ امنیت مردم و حفظ کشور مجبور به استعفا شدند اظهار کرد: حزب مخالف حاضر نشد که پیروزی آقای مولارس در انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد و با تشکیل تنش هایی اقدام به انجام اقدامات خرابکارانه در بولیوی کردند، چنان که به برخی از مردم بومی بولیوی حمله کرده و آنها را تحقیر نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر بولیوی در تهران: کودتای رخ داده رنگ فاشیستی دارد/ جان مورالس در خطر است

سفیر بولیوی در تهران: کودتای رخ داده رنگ فاشیستی دارد/ جان مورالس در خطر است