مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:222019-11-11سياسي

میزبانی اجلاس بین المللی راه ابریشم آورده ای برای همدان نداشت


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان باتاکید بر اینکه نتایج برگزاری اجلاس بین المللی راه ابریشم باید اعلام شود، - گفت: میزبانی این اجلاس آورده ای برای همدان نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه صحن شورای شهر همدان با طرح چرایی اینکه چقدر رویداد جهانی راه ابریشم به آثار ثبت جهانی همدان کمک کرد؟؛ تأکید کرد: بیایند گزارش بدهند و بگویند که چه اقدامی شده است؟ قراباغی بیان دستاوردهایی که توسط ایوبی دبیرکل یونسکو در خصوص دستاوردهای اجلاس راه ابریشم بیان شد را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: علاوه بر این موضوع ما به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری موظف به پیگیری این موضوع هستیم تا به مردم نیز گزارش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه تحقق شهر سبز در راستای مطالبه گری است؛ اظهار کرد: در این سالها شاهد برپایی رویدادهای مختلف در همدان بودیم و مردم، نخبگان، خبرنگاران و حتی اعضای شورا اعتقاد داشتند هر رویدادی که برگزار می شود، باید نتایج اجرایی و ملموس داشته باشد.

قراباغی با بیان اینکه به منظور برگزاری اجلاس راه ابریشم، هزینه 500 میلیون تومان از سوی شهرداری را مصوب کردیم، افزود: این اجلاس فرصت خوبی بود تا نقاط قوت و ضعف همدان در حوزه گردشگری بیان شود و به مانند رویدادهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اجلاس بین المللی راه ابریشم آورده ای برای همدان نداشت

میزبانی اجلاس بین المللی راه ابریشم آورده ای برای همدان نداشت