مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:142019-11-11اجتماعي

آیین افتتاحیه لیگ کتاب خوانی دانش آموزی استان سمنان برگزار شد


معاون کتابخانه عمومی استان سمنان، گفت: آیین افتتاحیه لیگ کتاب خوانی دانش آموزی استان سمنان در آستانه هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید دهقان لو بعد از ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور علاقه مندان به کتاب، مسئولان نهاد های فرهنگی و آموزش و پرورش استان سمنان و جمعی از مربیان و دانش آموزان ضمن اشاره به آغاز لیگ کتاب خوانی استان سمنان، تأکید کرد: لیگ کتاب خوانی دانش آموزی در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در سال جاری برگزار می شود.

وی بابیان اینکه لیگ کتاب خوانی دانش آموزی ویژه دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه برگزار می شود، افزود: هر شهرستان 24تیم باهم به رقابت می پردازند و در مرحله نهایی از هر شهرستان یک تیم معرفی می گردد و در مجمع چهار تیم یک تیم به عنوان برتر استانی معرفی می شود.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، بابیان اینکه کتاب های گلستان ویژه نوجوانان و نخل ها قد می کشند از منابع مرحله اول و دوم لیگ کتاب خوانی هستند، گفت: ترویج فرهنگ مطالعه از مهم ترین اهداف برگزاری لیگ کتاب خوانی است.

مطالعه موجب رشد تفکر می شود مریم حدادی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان نیز در این مراسم بابیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه لیگ کتاب خوانی دانش آموزی استان سمنان برگزار شد

آیین افتتاحیه لیگ کتاب خوانی دانش آموزی استان سمنان برگزار شد