مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:412019-11-11اقتصادي

احداث 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار


یک مقام مسئول با اشاره به طراحی 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار گفت: این طرح ها در سه فاز و به ظرفیت هر واحد یک میلیون و 600 هزار تن از سال 1401 به بهره برداری می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی کوهی در حاشیه بازدید خبرنگاران اعزامی به منطقه آزاد چابهار، با اشاره به مزیت های بی نظیر این منطقه در حوزه تجاری خاطرنشان کرد: موقعیت استراتژیک و ژئوپلتیک منطقه آزاد چابهار به نحوی است که مسیر این بندر به بازارهای هدف را 2 هزار و 200 کیلومتر نسبت به بندرعباس نزدیکتر خواهد کرد؛ ضمن اینکه عمق دریای چابهار از 500 تا 2 هزار متر است و کشتی های پهن پیکر می توانند در آنجا پهلو گرفته و تجهیزات بندری مناسبی هم تدارک شده است؛ این در شرایطی است که عمق آبهای بندرعباس 150 تا 180 متر است.

طراحی 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار وی از طراحی 18 طرح پتروشیمی برای اجرا در سه سال در منطقه آزاد چابهار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی فاز یک که شامل 6 واحد از این طرح ها می شود، از دو سال قبل شروع شده و 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ به نحوی که ظرفیت هر یک از واحدها یک میلیون و 600 هزار تن است که از سال 1401 به ترتیب به مدار بهره برداری وارد می شود.

تامین مالی دو فاز پتروشیمی علیرغم تحریم از سوی چینی ها مدیرعامل شرکت تامین زیرساختهای منطقه آزاد چابهار گفت: بر این اساس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار

احداث 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار