مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:412019-11-11سياسي

افزایشِ دانشجویان پزشکیِِ متقاضی انتقال به کشور


موضوع صندلی فروشی در دانشگاه ها مربوط به دانشجویان متقاضی انتقال به داخل کشور است که بعد از مشکلات ارزی تعدادشان افزایش پیدا کرده؛ - در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد افزایشِ دانشجویان پزشکیِِ متقاضی انتقال به کشور معاون آموزشی وزیر بهداشت: موضوع صندلی فروشی در دانشگاه ها مربوط به دانشجویان متقاضی انتقال به داخل کشور است که بعد از مشکلات ارزی تعدادشان افزایش پیدا کرده؛ ما این پرونده ها را با دقت بررسی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای محمدباقر لاریجانی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره این جلسه، گفت: یکی از موضوعات بررسی شده درباره پذیرش دانشجو در رشته پزشکی بود؛ سازمان سنجش 30 درصد بیشتر از پیشنهاد ما برای جذب دانشجوی پزشکی اقدام کرده است که اگر دانشگاه های علوم پزشکی، حمایت نشوند، مشکل ایجاد می کنند.

وی افزود: امیدواریم در ماه های آتی و در زمان بودجه مجلس به دانشگاه های علوم پزشکی کمک کنند تا بتوانند در موضوع پرورش نیروی مورد نیاز در رشته پزشکی با مشکل مواجه نشوند.

آقای لاریجانی، درباره محور دیگری که در جلسه مشترک نمایندگان مطرح شده است، گفت:​ امروز درباره موضوع تغییر رشته برخی از دانشجویان رشته دامپزشکی به پزشکی در دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایشِ دانشجویان پزشکیِِ متقاضی انتقال به کشور

افزایشِ دانشجویان پزشکیِِ متقاضی انتقال به کشور