مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:552019-11-11سياسي

رتبه چهارم موکب داری خراسان رضوی در اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی امشب در مراسم تجلیل از موکب داران ایرانی عراق که در بنای فاطمیه برگزار شد، - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در مسیر خدمت به زائران اباعبدالله (ع) و امام رضا (ع) زحمات بسیاری توسط مجموعه های مردمی کشیده شد که این موضوع باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی امشب در مراسم تجلیل از موکب داران ایرانی عراق که در بنای فاطمیه برگزار شد، گفت: در مسیر خدمت به زائران اباعبدالله (ع) و امام رضا (ع) زحمات بسیاری توسط مجموعه های مردمی کشیده شد که این موضوع باید به فرهنگ تبدیل شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بهترین مدل خدمت گذاری مردمی بودن آن است، خاطرنشان کرد: این فضای با اخلاص که هرکس هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و خودش را در فضای خانه امام رضا (ع) می دید، باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

وی افزود: گاهی زائر امام رضا (ع) به مشهد مشرف می شد، جای خواب کم بود، اما اینکه در سال جاری زائران دست خالی برنمی گشتند تا با خاطره بد مشهد را ترک نکنند، نشان دهنده این است فضای خوبی برای خدمت به زائران امام رضا (ع) شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم موکب داری خراسان رضوی در اربعین حسینی

رتبه چهارم موکب داری خراسان رضوی در اربعین حسینی