مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:342019-11-12سياسي

تفاوت قابل توجهی بین دهک ها در استان کرمان وجود دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفاوت قابل توجهی بین دهک ها در استان کرمان وجود دارد همچنین بخش نقدینگی معادن و صنایع بزرگ در خارج استان است و با توجه به اینکه آلودگی این معادن در استان کرمان است لذا نیاز است همه نقدینگی این صنایع و معادن .

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفاوت قابل توجهی بین دهک ها در استان کرمان وجود دارد همچنین بخش نقدینگی معادن و صنایع بزرگ در خارج استان است و با توجه به اینکه آلودگی این معادن در استان کرمان است لذا نیاز است همه نقدینگی این صنایع و معادن بزرگ به استان کرمان بیایند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز 21 آبان ماه در شورای اداری استان کرمان با حضور ریاست جمهور، گفت: استان کرمان دارای جغرافیای بزرگ و و سیعی بوده که چهار فصل است لذا دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی است، ضمن آنکه مردمانی غیور، دلاور و مهد سرداران بزرگ است.

وی از جایگاه مناسب بخش کشاورزی استان در کشور سخن به میاطن آورد و بیان کرد: دولت حمایت لازم برای صادرات و عرضه محصولات کشاورزان باید انجام دهد تا کشاورزان با آرامش خاطر به کشاورزی بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که درصد بالای معادن کشور در استان کرمان است، خواستار شد: با احداث کارخانه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت قابل توجهی بین دهک ها در استان کرمان وجود دارد

تفاوت قابل توجهی بین دهک ها در استان کرمان وجود دارد