مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:492019-11-12بين الملل

پخش «داستانهای مورد علاقه شی جین پینگ» و «ما در راه بزرگی حرکت می کنیم» در برزیل


«داستانهای مورد علاقه شی جین پینگ» و «ما در راه بزرگی حرکت می کنیم» در آستانه سفر رییس جمهوری چین به برزیل، در این کشور به نمایش درآمد.

- داستانهای مورد علاقه شی جین پینگ و ما در راه بزرگی حرکت می کنیم در آستانه سفر رییس جمهوری چین به برزیل، در این کشور به نمایش درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، در آستانه سفر رییس جمهوری چین به برزیل برای حضور در یازدهمین نشست سران کشورهای بریکس، برنامه های داستانهای مورد علاقه شی جین پینگ و ما در راه بزرگی حرکت می کنیم به زبان پرتغالی که رادیو و تلویزیون مرکزی چین تولید کرده از روز دوشنبه 20 آبان(11 نوامبر) در زمان طلایی شبکه های خبری و هنری تلویزیون گروه رسانه ای پرچمداران (باندِیرانتِس د کمونیکاسیون)و رسانه های جدید آن پخش شد.

این دو برنامه نخستین بار در برزیل پخش می شد.

شن هایی شیونگ معاون بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس رادیو و تلویزیون مرکزی چین طی سخنانی اعلام کرد که پخش دو برنامه یاد شده پنجره ای برای آشنایی عمیق مردم برزیل با چین باز شده و مخاطبان برزیلی می توانند با تماشای آن با شخصیت شی جین پینگ رییس جمهور چین آشنا شوند.

همچنین می توانند از تحولات بزرگ کشور تاریخی و باستانی چین در 70 سال گذشته به ویژه چهره های جدید مردم چین در عصر جدید آگاه شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «داستانهای مورد علاقه شی جین پینگ» و «ما در راه بزرگی حرکت می کنیم» در برزیل

پخش «داستانهای مورد علاقه شی جین پینگ» و «ما در راه بزرگی حرکت می کنیم» در برزیل